Så sjukt!!

Det hände världens sjukaste grej förut.jag står i köket på jobbet och ska diska.rätt som det är ser jag en skugga i ögonvrån som kommer mot mig i fönstret och sen boom( världens smäll mot fönsterrutan) jag kollade mot fönstret och ser en fläck med blod och fattar att en fågel måste flugit in i rutan,så jag går ut på parkeringen för att kolla.gissa vad jag ser?? En stor rovfågel ( tror det var en ormvråk) den står precis nedanför fönstret och har fångat en annan fågel mellan sina klor.en rovfågel mitt inne i stan!? Den blev nog rädd när jag kom så den flög iväg med sitt byte.jag berättade för Carro vad jag sett men kunde inte riktigt fatta själv.så jag gick ut och ställde mig på parkeringen för att se om den skulle komma tbx vilket den faktiskt gjorde:) den flög rakt över parkeringen och satte sig på ett lägre tak.fan vad sjukt,har aldrig sett en rovfågel så nära.cooltdagens händelse med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Karin

gaaaahhhhh! jag hade svimmat!

2012-08-21 @ 22:13:34
URL: http://keyeff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0