Gos med bebis:)

Idag har vi varit och gosat med lilla Lova som är cirka en vecka gammal,helt bedårande.och så har vi lekt med Amanda som är storasyster till Lova.Amanda är nog den gulligaste och underbaraste unge jag träffat.3 år gammal och bara helt underbar.så jag kan bara föreställa mig hur Lova blir när hon blir större:) nu är vi hemma igen och har precis käkat lite fläskfilé och potatis i ugn,super gött!! Men i morrn är det kalas som gäller för min fina farmor fyller 92 år.helt sjukt att hon är så gammal men ändå så pigg,hon bor i egen lägenhet och klarar sig fin fint alldeles själv:)bästa farmor:) efter kalaset ska jag till stan med mamma och mormor,där ska det inhandlas present till Henke son fyller år på måndag,men vi ska fira honom på fredag.men nu min vän ska jag nog ta mig en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0