Gnistror.

Filmen igår var bra:) men jag tyckte nog att första filmen är bäst! Vi hann med fyrverkerierna och en öl tillsammans med Fredda och Rikard.ikväll blir det marknad med grabbarna och Jill:) vi hade tänkt käka på stan också så bi hoppas på att det finns nåt ledigt bord nånstans. Nu har jag precis fixat håret,hade en bad hairday idag så jag tog fram trillingtången och lockade lite slarvigt.höll endast några sekunder så att håret skulle bli lite vågigt,inte lika lockigt som det brukar bli annars.det var mest volymen jag ville åt:) såhär blev det.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, vad mysigt med augustifesten!

2012-08-18 @ 17:19:44
URL: http://keyeff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0