Date.

Sitter på jobbet och vill att tiden ska gå lite fortare.en hel timme kvar till jag slutar.är trött idag!skulle träffat Karin och Jill efter jobbet för lite tjejsnack och fika men Karin kunde tyvär inte så det får bli Jill och jag:) lika trevligt det så klart.det är faktiskt riktigt skönt att göra något efter jobbet ibland, det behöver inte vara mer avancerat än fika/ kvällsmat.när jag kommer hem ikväll kommer Henke vara:) har saknat honom massa denna vecka.det kommer bli så skönt när han inte kommer jobba mer i lund! Hoppas det blir snart:) på tal om annat, fy fan vad skönt det kommer bli med lite långledigt nu ändå från i morgon och till onsdag.jag börjar jobba onsdag nästa vecka eftersom det är röddag på tis och på mån har jag tagit semester:) underbart ska det bli.hoppas solen tittar fram också.ha en fin kväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0