Härmapan Nils:)

Åhh det går verkligen framåt för Nils med hans CI.Det är så kul att se:) nu har han även börjat kunna härma de ljud vi gör,om vi tex låter brumbrum,ahhh eller nåt annat ljud så kan han härma:) det betyder  ju både att han hör och förstår:):) ren lycka! Jag vet att jag är världens sämsta bloggare men jag glömmer alltid bort bloggen,eller så hinner jag inte.Men jag lovar att hålla er uppdaterade även om det kanske inte blir varje vecka.idag är det måndag igen och vi började dagen på öppna förskolan:) det är alltid lika trevligt,och Nils har ju lärt sig lite rörelser till imse vi se spindel så han sitter där och gör sina rörelser:) Efter ÖF kom morbror Linus och hälsade på och på eftermiddagen när han åkt hem kom våran granne Rasmus till oss med dottern Siri.Siri och Nils har börjat leka lite då och då och det är så himla smidigt när vi bor så nära,och dom trivs bra ihop.Nu avslutar jag här för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0