Onsdag 4/9-13

Skönt att dagarna går snabbt! Och denna vecka går det extra snabbt tycker jag då Lina har börjat sin anställning hos oss ( Hon ska jobba för mig när jag är mammaledig) Så hon ska jobba med mig nu mina sista veckor innan jag går hem,och det är jätte kul tycker jag:)
Ikväll ska det bli "tisdagsklubb" fast det är ju onsdag hehe,vi bytte dag:) Då kommer Elin,Anna och Julia hem till mig för att se mitt nya hem såklart och för att äta lite mat och umgås:) Jag tänkte bjuda på västerbottenpaj,räkor,sallda och lite vitlöksbröd (så nästan kräftskiva kan man säga fast utan kräftor hehe) Jag ska nämligen på kräftskiva på lördag så jag ville inte gå all in idag hehe. Mysigt och trevligt kommer det garanterat att bli ialla fall.
Nu är det bara 2 (eller ja 1,5 arbetsdagar kvar) denna vecka innan det är helg igen :D På fredag får vi middagsgäster hemma igen.Då kommer Ante och Johanna,vi har inte setts på länge så det ska verkligen bli super trevligt.Och vi bor ju nästan grannar nu igen kan man säga:) Eller inte grannar men nästan i samma kvarter iaf.Smedby it is :D
Jag ska även träffa en gammal klasskompis på fredag förmiddag efter jobbet.Nämligen Madde som jag gick i samma klass med på De Geer,kommer bli sjukt kul att ses eftersom vi inte träffats på jätte många år då hon inte bor i Norrköping längre.Hon har både hunnit att gifta sig och fått en liten dotter:) Så det ska bli jätte trevligt att träffa henne och höra lite om vad hon gör nu för tiden och att få träffa hennes lilla dotter som är omkring året.
Helgen fortsätter med kräftskiva på lördagen hos goa vänner (Camilla och fredrik) tillsammans med Rikard och Jill.Camilla och Fredda har köpt hus straxt utanför Linköping och vi har inte hunnit vara där än så det ska bli spännande att se hur de bor.
/Camilla
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0