En vecka kvar.

Idag är det exakt 1 vecka kvar innan det stora datumet för BF är här:) antingen kommer han innan eller så ligger han och gottar sig där inne lite längre:) vi får se! Jag är verkligen taggad och ser fram emot förlossningen.Jag är väl medveten om att förlossningen inte kommer att vara en dans på rosor och att det kommer att göra ont som bara den,men jag hoppas och tror att det kommer vara en helt otrolig upplevelse och det är verkligen häftigt att kroppen är gjord för att klara av en förlossning.Jag är även medveten om att det inte alltid blir som man tänkt sig,men just nu vill jag bara gå in med inställningen att jag kommer klara det galant.Sen får man ta det som det kommer.Jag kommer iaf ha världens bästa stöd med mig av Henke och jag tror nog inte att det är så himla lätt att vara den som står brevid heller.Det måste vara jätte jobbigt att se den man älskar ligga och han ont av värkarna mm.Men jag tror vi kommer klara det bra tillsammans:) så till er som fött barn och som läser min blogg så tar jag mer än gärna emot tips och råd ang förlossningen. Tänk att när som helst så blir H och jag föräldrar,obeskrivligt och underbar känsla <3 

Kommentarer
Postat av: Sarah Fredriksson

Både jag och min man hade de värsta tänkbara synen av en förlossning då man sätt det mkt på tvn, hur föderskan skriker och slår sin hjälplösa man. Haha som tur var blev våra förlossningar lugna utan skrik med en full fokus på att barnet skulle komma ut. Spännande att det närmar sig för er nu!

2013-09-29 @ 13:45:27
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Madde

Som du skriver så gör det självklart ont men de är en smärta man inte kan föreställa sig innan. Varje värk vet man nämligen att det är ett steg närmare att få träffa sin lilla sånna klarar det bättre än man tror.
Kroppen är gjord för att föda barn och litar man bara på art den vet vad den ska göra så kommer de gå jättebra :)

2013-10-01 @ 09:54:01
URL: http://ladyvonf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0