2 veckor!

Idag blir Nils 2 veckor gammal!Tänk vad fort de här veckorna gått:) Det är alltså exakt 2 veckor sedan magen var så här stor hehe (tog bilden samma dag han kom) och idag 2 veckor senare ser magen ut såhär :D rätt stor skillnad på så kort tid.Har endast 3 kg kvar att gå ner nu till min startvikt! Men även om kilona minskar mer och mer för varje dag så kommer jag verkligen behöva träna upp rygg och mage.Magen är lite lösare än vanligt om man säger så haha men jag ska nog förhoppningsvis kunna få tillbaka min kropp igen efter lite träning. Nu ska vi promenera bort till Ånestadgatan här i Smedby för pappa Henrik är där och hjälper Rikard och Jill som också blir smedby-bor idag! Tjohoooo säger vi om det:):) 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Syns ju inte att du fick barn för 2 v sen om man säger så!! Finis <3

2013-10-20 @ 16:47:41
URL: http://lillahjartaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0