V.22

Igår gick jag in i v.22 och jag tycker tiden går väldigt fort,vilket känns skönt!Det roliga med min graviditet är att jag följer kalenderns veckor.Denna vecka är det v22 och jag är gravid i v22 så det är inte så svårt att hålla reda på hehe:) Så eftersom jag varje söndag går in i ny vecka så läser H och jag varje sö dags morgon i gravid appen om vad som händer med barnets utveckling osv under veckans gång!Det stod att i slutet av den här veckan väger barnet cirka 450 gram,My gaad nästan ett halvt kilo:)Så nu jäklar kommer nog magen sakta men säkert börja puta allt mer under den kommande tiden.Sjukt och spännande.tänk när våra föräldrar var gravida,då fanns det minsann inga gravid-appar att följa så att få vara gravid i dagens läge är verkligen en lyx då man med hjälp av appar osv kan följa hela graviditeten:) Nu jobbar jag endast 6 veckor till sen går jag på 5 veckors semester.När min semester börjar är jag i v28 och när jag börjar jobba igen är jag i v33 (Ja v33) herre min Gud :) så från att jag börjar jobba igen efter semesterns det bara 8 veckor kvar till BF :D shiiit! Man tänker att 9 månader är låååång tid vilket det också är,men hittills har tiden bara flugit förbi:) Tänk att jag ska bli Mamma och Henke Pappa! Går knappt att beskriva den känslan <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja shit vad tiden går snabbt! Snart ligger du på förlossningen å tar i utav bara helskotta och det är det häftigaste å mest underbara du/ni kommer vara med om!! <3

2013-05-27 @ 21:38:24
URL: http://lillahjartaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0