Trött.

De första 13-14 veckorna under min graviditet var jag så sjukt trött att jag somnade redan innan kl 21 flera dagar i veckan.Just då tänkte man bara att herregud ska det vara så här resten av tiden också?! Men faktiskt så gick det över och blev bättre!Men nu sedan en vecka tillbaka har jag känt av den där jobbiga tröttheten igen och det är inte alls kul:( Vet att många behöver ta extra järntabletter under graviditeten men sist jag var hos barnmorska och tog prover så var järnvärdet bra.Men det är flera veckor sedan nu som de proverna togs.Nu ska jag inte till barnmorskan igen förren den 18 juni och ta prover mm.Så frågan är hur ska jag göra??Ska jag köpa järntabletter redan nu?Eller ska jag vänta tills jag ska dit och se vad proverna visar?Det känns ju lite onödigt att äta järntabletter i onödan ifall järnvärdet skulle vara bra.(man blir ju inte alltför bra i magen av de tabletterna).Hmm svårt alltså!!Om det är någon som är eller varit gravid och läser detta,hur skulle/gjorde du??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0