Tisdag med dunder och brak!!

Vilket regn och åskväder det var idag på morgonkvisten!Tog bilen till jobbet för jag kände inte för att bli genomblöt:) Tycker det är så segt när det är sånt här väder,dagarna går så långsamt.Och det ser inte ut att bli speciellt mkt bättre under de närmsta dagarna heller:( men för att pigga upp stämningen lite så ser jag fram emot ikväll då jag och tjejerna (Julia,Anna och Elin) träffas för Tisdagsklubben:)Ikväll blir det hos mig!Vi ska äta lite mat och ha det trevligt!Så mysigt att göra nåt mitt i veckan för att bryta av vardagen lite.Vad jag ska bjuda på tänker jag inte avslöja än ifall någon av de bjudna läser:) hehe.Henke och jag hade middags gäster Igår också!Robban,Jessica och Rasmus kom på tidig födelsedags middag.Jag fyller år på fredag men har tänkt firas på lördag,då hade dom andra planer så vi tjuvstartade med lite firande igår istället:)Fick pengar (bidrag till barnvagn)och fina blommor:)tusen tack! Det brukar alltid vara strålande sol och värme på min födelsedag,kommer inte ihåg sist jag hade dåligt väder när jag fyller,men i år ser jag ut att ha otur:( om inte vädret ändrar sig så klart:) Så jag körde på det säkra kortet och har beställt smörgåstårta!Hade egentligen tänkt grillat men det känns för riskabelt.Smörgåstårta går ju alltid ner så det blir toppen.Ska även ha en riktig bakdag hemma på fredag så jag kan bjuda på fika också.Tänkte baka kärleksmums,hallongrottor och cupcakes:) mums:P någon som har förslag på nåt annat gott att baka så tar jag mer än gärna emot förslag:) Så i helgen blir det kalas på lördag och söndagen tar jag som den kommer.Hoppas att solen tittar fram något iaf så man kan bli lite brun.Ha en fin tisdag! Det ska jag ha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0