Lille sötnos:)

Idag mötte jag upp Zäta och Tuva efter jobbet och då knallade vi hem till Cilla och hälsade på henne och hennes 1 vecka gamla lilla plutt!Han var helt gudomligt söt och så liten.Han var ingen liten bebis vid födseln utan vägde 4660 men nu hade han gått ner på en vecka och jag hade ju föreställt mig ett lite större barn med tanke på hans födelsevikt men herregud vilken liten plutt han var:)Jag fick gosa med honom i famnen:):) Snacka om att man längtar ännu mer efter sin egna då.Hoppas graviditeten går snabbt nu!!Fick föresten ett jätte sött set av Zäta och Robban,lime grönt med en groda på så klart:) Tack söta ni det var jätte fint och kommer verkligen komma till användning:)Sen kunde jag inte låta bli att köpa 2 bodisar till vår bebis,dom var så söta så det gick inte motstå:)Särskilt inte när det var så söt text på den ena.På tal om något helt annat så kan jag även berätta att Henke och jag nu sålt vår lägenhet:D vi är super nöjda med slutpriset och vinstpengarna kommer komma till väl användning att lägga in i vårt nya boende:)Fy vad glada vi är:)Vi la ut lägenheten förra tisdagen och hade visningar mån,tis,ons och nu är den såld och pappren och allt är skrivna så det gick sjukt snabbt och smidigt!Det känns som att vi verkligen haft turen med oss gällande många saker den sista tiden:):)Och nu är det dessutom helg med och det ska bli så skönt att vara ledig några dagar.Nu ska jag snart hoppa i säng för jag är trötter.Henke är ute och äter med kollegor och någon kund så han lär väl komma hem framåt natta:)Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0