Vilken bra midsommarhelg jag haft:)

Då var helgen över och vardagen åter kommen!10 arbetsdagar kvar innan semester återstår och jag hoppas de kommer gå i en rasande fart.Nästa fredag jobbar jag alltså min sista dag:):) 5 veckors ledighet väntar sedan och som jag ska njuta :D mitt i allt njutande kommer det bli en hel del packning inför flytten också.Snart bara 4 veckor kvar tills vi säger bye bye till lägenheten! Har nu haft en bra midsommar annars? Min har varit kanon.God mat och trevligt sällskap:) perfekt för en gravid kvinna som mig:) Henke och jag har även varit väldigt duktiga i helgen och rensat ur vårat vindsförråd och varit på returen med an massa skräp.Så skönt att ha det gjort.Nästa helg ska vi tömma båda våra förråd och lasta av allt hos svärföräldrarna i smedby,och där får det stå tills vi får nycklarna till huset och äntligen får flytta in.Det kommer bli så skönt med större och att få ha sitt egna med uteplats mm. Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0