11/6

Gud vad mina fötter är svullna! Känns som två jumbo falukorvar för fan hehe.Har tagit av mig pjuxen nu och sitter på jobbet barfota! Därför vill jag passa på att varna alla som befinner sig omkring Nygatan just nu,ifall ni känner en extrem stank och ser gröna ångor! Fotsvett kallas det JA! Mina fossingar gillar inte värmen,men det gör resten av jag :D Tycker det blev riktigt härligt väder idag.Sol,värme och glada människor.För visst blir man allt lite gladare när det är fint väder!? Jag blir iaf det.Strålande humör:) :)
Nu är det snart bara 3,5 vecka kvar till semester,och som jag längtar! Då hoppas jag verkligen att vädret blir toppen och att dagarna kommer spenderas vid stranden och med underbara vänner:) Det är ju faktiskt bara sommar en gång om året,så det gäller att passa på att njuta:) Det är så härligt att umgås med fina vänner,sitta på en uteservering och bara njuta i solen.Det är verkligen SOMMAR! Men det blir inte bara såna dagar på semstern. Lite nytta måste man ju också göra! För Henkes och min del blir det en hel del packning också,vi flyttar ut från lägenheten den 26 juli, då kommer vi som jag nämt tidigare att "mellanlanda" hos mina svärförldrar.Och den 15:e augusti flyttar vi in i vårt nya hem:D Som vi längtar! Och då är det inte långt kvar tills våran plutt kommer till världen heller.
Just nu pågår studentveckan för fullt här i Norrköping,vilken glädje att se alla glada studenter:) Minns det så väl när man själv tog studenten ( fastän det är 7 år sedan). Det var tider:) Så på fredag tar min kära bror studenten och det blir fest för hela slanten med släkt/familj. Men jag kommer dock inte stanna kvar hela kvällen,för jag ska nämligen vidare till Kårtorp på kvällen där det vankas Trafikskolefest :D Hoppas det blir lika trevligt som förra året.Och hoppas för guds skull att vädret blir bra,stakars alla studenter annars:( Men enligt tidningen idag så ska man nog inte hoppas på för mkt dock. Nehepp,nu ska jag göra klart min 4,5 timmars arbetsdag sen ska jag träffa Anna och Elin ikväll för en bit mat och lite gossip :) Perfekt tisdag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0