Helt underbart.

Att ha semester är så underbart!!Måste ju även tacka för det fina vädret som man så fint verkar ha prickat in på semestern:) Idag har Henke och jag varit vid ett naturreservat som heter stendörren.(Det ligger mellan Nyköping och Trosa).Det ligger vid vattnet och det är som olika öar man kan gå ut på.Det var många som var där idag och hade det bra i en brasse stol vid vattnet,och utsikten var helt magisk:) Massa segelbåtar och andra båtar la till vid öarna och passade på att sola sig lite.Så dagen har varit väldigt lyckad.Tummen upp:) Man blir väldigt trött av att vistas i solen hela dagen så ikväll har jag bara varit hemma! Varit och hyrt film och slappat för mig själv.Bäst att passa på när Henke är på date med grabbarna:) Egentid kommer man nog inte vara alltför bortskämd med sen när lilleman tittat ut så det är bäst att passa på. Och i morgon förmiddag ska jag passa på att träffa Cilla och Mateo en stund medan H är och golfar.Lille Mateo är så söt att man bara dör:):) Men framåt kvällen i morgon är Henke och jag bjudna på födelsedagspartaj för Anna fyller 25 år och ska ha storgalej i Roddklubbens lokal nere vid strömmen.Ska bli himla skoj:)Min storebror och Julia är ju självklart också bjudna och brorsan har fått äran att vara värd för kvällen så han ska styra upp med lite roliga lekar osv.min uppgift får väl bli att se till att ingen blir för full hehe.Själv kommer jag dricka Loka medan de andra smuttar på både öl och vin.Men Loka det är fin fint det också:) Ne nu är jag så trött att jag nog ska lägga mig i sängen och läsa lite bloggar innan det är läggdags!Läggdags redan tänker ni då!Då kan jag tala om att jag här upp runt 7 tiden varje morgon (vaknar dock innan dess vid flera tillfällen)antingen är jag kissnödig då lilleman trycker på blåsan eller då är det full action då han ligger och sparkar och rullar runt där inne:)Hela magen rör sig som om det vore en Ailen där inne:) Det är verkligen ett livligt barn som bor i min mage :) Så god natt på er,nu är det snart sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0