God morgon kära du!

Jag hade hoppats på att kunna sova till kl 9 åtminstonde,men no no!!Skrutten i magen har hållt mig vaken sen 7 tiden.Det sparkas och rör sig nåt enormt där inne så jag vet inte riktigt vilken ställning jag ska ligga i.Det är ganska jobbigt att bli störd i sin nattsömn varje natt/morgon,men det är också världens underbaraste känsla att känna att det bor någon där inne så det väger liksom. Upp det jobbiga:) Så jag har passat på att läst lite bloggar och en blogg som jag brukar gå in och läsa lite då och då är Charlotte perellis,främst för att hon också är gravid och då är det väldigt kul att gå följa andra som är med om samma sak om sig själv:) Den här bilden hade hon lagt upp i senaste inlägget och jag säger bara guuulp!!Mama Mia vilken mage hon fått:) Men ack så fin hon är också!Hon väntar också en pojke precis som oss och så här ser hennes mage ut nu (Hon är i v.38) så jag jämförde med en morgonbild på min mage som jag tog alldeles nyss.(Nu är ju jag bara i v.29) så det skiljer sig ju ändå rätt många veckor mellan oss,men min första tanke var,oj tänk om jag får en sån där kalaskula.Toppig och fin men STOR :):) Det återstår att se.Så här ser våra magar ut!Vad tror ni?kommer jag ikapp henne måtro??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0