Älskade du!

Idag har vi varit hos barnmorskan igen och allt var jätte bra:) hjärtljuden låg på 147 slag per minut och det lät så fint så:) Obeskrivlig känsla att höra hjärtat slå på vårt mirakel:):) Barnmorskan skulle även försöka känna hur han låg i magen men det gick inte så bra för jag började as garva när hon skulle trycka på magen efter att ha bett mig ta ett djupt andetag!Haha kittlig som jag är:) men det gjorde inte så mkt,men hon sa nästa gång vill jag allt känna hur han ligger så vi vet om huvudet är neråt och jag får väl försöka att inte vara så kittlig då hihi.Nu ska vi åka till huset och mäta lite fönster osv och sen ska jag promenixa med Jill!I morgon blir det att bada på mårängsbadet med Henke,Cilla,Mateo och Cillas syster:) myspys tycker jag:) Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0