Sista veckan.

Denna vecka ska verkligen tas tillvara på!! Jag ska se till att göra roliga saker men jag ska också se till att verkligen vila upp mig så jag är pigg och utvilad till nästa vecka och de kommande "få" Jobbveckor jag har kvar att jobba innan vår prins kommer till världen:) H började jobba idag igen vilket är lite trist så klart men sånt är livet.I morgon fyller han år (28 år) och på kvällen ska det firas tillsammans med våra familjer och släkt:) denna sommar går verkligen inte att klaga på om ni frågar mig!Tycker den har varit helt kanon.under de 4 semesterveckor jag hittills haft har det kanske regnat 3-4 ggr och det ska man verkligen inte klaga på. Jag tycker nog nästan det här har varit min bästa sommar hittills:) dels på grund av det fina vädret och säkerligen för allt som Henke och jag har framför oss.Det händer så mkt i våra liv nu.Vi ska både bli en familj på 3 personer och så har vi köpt radhus som vi snart snart snart kommer att flytta in i.Nu är det endast 11 dagar kvar tills vi får nycklarna och vi räknar ner för varje dag som går:):) Just nu bor vi hos Henkes snälla föräldrar och det funkar jätte bra:) Stort tack till er som låter oss få bo här:) Vi lämnade lägenheten förra fredagen så vi har redan hunnit bo här i lite mer än 1 vecka och tiden har gått jätte fort.Idag skiner solen lika vackert som igår och jag får se vad denna dag bjuder på för skoj.Har inget bestämt än och det är faktiskt väldigt skönt att ta dagen som den kommer:) men nu ska jag nog gå ut och sätta mig på svärföräldrarnas altan och njuta tillsammans med H:s mormor som är här på besök:) Det är allt lite lyxigt att kunna sitta ute på altanen i deras fina trädgård varje morgon och äta frukost:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0