Måndag 26/8

Och så var det måndag igen! Helgen har gått sjukt fort men den har varit toppen:) Har hunnit med att fixa hemma (jag och Henke har tapetserat i hallen) sen har vi beställt tapet till barnrummet och vi får tapeten förhoppningsvis redan i morgon:) vi har även varit på Carro och Peters kräftskiva,super trevligt och väldigt väldigt gött :P Helgen avslutades med att Cilla och Mateo kom hem till oss igår,vi grillade och glassade i det fina vädret på altanen och på kvällen var jag och Henke på vårt sista möte med vår bostadsrättsföreningen (där vi bodde innan vi flyttade).Så en hel del har det hunnits med:) Idag är en helt vanlig dag på jobbet men jag slutar tidigare för Henke och jag ska på 2:a delen av föräldrargruppen, idag skulle barnmorskan prata massa om själva förlossningen och så ska vi väl se nån film och sådär:) Spännande tycker jag:) Allt är ju så nytt såhär när man väntar första barnet och man vet ju inte så mkt,så alla råd och tips man kan få är verkligen välkomna! Föräldrargruppen håller på mellan 16-18 sen blir det att åka hem och laga lite mat samt koppla in telefon,tv:na mm för idag får vi äntligen igång internet,telefon och kanalerna på våra tv-apparater:) Exakt 6 veckor kvar för mig att jobba är det nu,om han inte tittar ut innan vill säga:) Känns jätte konstigt men också jäkligt skönt om jag ska vara ärlig. Det är verkligen lyx att kunna få vara hemma i över 1 år tillsammans med vår lille son:) Det kommer bli en underbar tid.Nu ska jag jobba vidare:)
 
Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0