Winter is near...

Herregud,jag kan inte släppa det faktum att det snart är Jul/Vinter..Det här året har gått riktigt fort.
Hoppas att det kommer lite snö snart som lyser upp mörkret om kvällarna:) För nu är det verkligen kolsvart när an cyklar hem från jobbet om dagarna!
På tal om något helt annat så har jag ÄNTLIGEN fått e ny dator på jobbet :D Överlycklig,och idag ska jag få en ny skrivare/kopiator..Då ska ni veta att jag kämpat för detta i 1,5 år och äntligen händer det :) Så nu är det lite roligare att jobba när man har en dator som inte är lika seg som en snigel..eller ja t o  m segare.. Så Hallelijja för det.
Veckan har hittils bestått av jobb,kalas, och en date med Jill igår kväll:) Vi fkade på Brödernas och det var super kul att ses:)
Idag längar jag mest till att klockan ska bli 18:20 för då ligger jag hos Massören:) Jag går regelbundet dit men nu känner jag att ag varit lite extra stel så det kommer sitta fin fint med massage.
 
Och så är det redan torsdag i morgon,då blir det att gå upp tidigt och pallra sig iväg till tandläkare igen.
Jag ska hämta ut mina skenor och blekningen ( Jag ska göra tandblekning) Ska bli spännande att se hur resultatet blir:)
Kvällen kommer avslutas med Anna på Munken:) Det är så härligt att ses mitt i veckan,man förgyller vardagen då tycker jag.Och det är alltid lika kul att träffa Anna.
 På fredag ska jag och mina kära kollega Carro gå på bio och se Breaking dawn del 2 (twillight) vi längar ihjäl oss:) Man blir helt beroende av de filmerna,så himla bra:) Så denna vecka är jag fullbokad.Men i helgen ska jag njuta av min ledighet och göra nåt skoj tillsammans med sambon där hemma:) Vi ska nog åka en sväng till lille farmor och visa lite bilder från resan.Sen ska jag nog träna lör/sön.Har inte hunnit med den den här veckan än eftersom jag varit/är uppbokad.
Men från och med i helgen ska jag försöka träna 3-4 ggr i veckan iaf:) Min pappa tränar också där så jag,pappa och Henke kan träna tillsammas ibland:)
 
//Camilla
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0