Yes i´m still here..

Halloj,ja jag lever för er som undrar:)
Det blev en sväng till akuten i tisdags igen efter att jag inte mått så bra igen! Men fel hittar dom inga så jag är i prima skick! Så nu ska jag ruska av mig allt obehag som jag kännt och försöka känna mig "normal" igen :)
Det börjar ju kanon med underbart fint väder:) Ser verkligen fram emot en skön helg med strålande sol:) Och bäst av allt så är Henke hemma <3
På tal om något helt annat så kollade jag min skattedeklaration igår och jag får tillbaka:) Några tusenlappar blev det för mig och det dubbla för Henke! Perfekt till sommaren:)
Ne nu är visst lunchen slut och jag måste fortsätta jobba:) Men vi hörs säkert senare i helgen:)

Tjingeling
/Camilla


Kommentarer
Postat av: Karin

GUMMAN! Du måste ta hand om dig ;( Inte bra att du mår så pass dåligt att du måste åka in på akuten.. Prova äta mer vitaminer? Boka in massage? Kanske gå och prata med en terapeut?



<3

2012-03-23 @ 21:05:04
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0