Sunshine where are you?

Vart tog solen vägen? :(
Nu har man ju fått mersmak av våren när det varit så bra väder,hoppas att vädret blir bra till helgen:)
Och på tal om helg,den är ju snart här! Sista arbetsdagen i morgon för denna vecka,så jäkla skönt.
Som vanligt jobbar man och står i.Tiden rullar på och dagarna bara springer iväg.
I helgen är det fullt upp med kalas! På lördag fyller Henkes mormor år så vi ska till Eskilstuna med hans familj och fira henne.Och på söndag fyller min morfar år så då blir det kalas där!
Sist och faktiskt minst;) så fyller min underbara vän Karin år på lördag också¨:) Grattis i förskott gumman.
Hon och fredrik samt Rikard och Jill är bjudna till H och mig i morgon kväll.
Vi tänkte bjuda på lite mat och bara umgås,inget speciellt utan det blir nog bara en lugn skön fredag kväll.
Har även köpt present till Karin som jag ska ge imorrn:) Hoppas hon blir glad.
Nu är det nästan bara 2 månader kvar tills jag fyller 25 år.Då blir det storkalas för tjocka släkten :D

Igår kväll träffades jag och Jill på Brödernas Cafe´ och åt en sallad till kvällsmat.
Uppdaterade varann lite om allt mellan himmel och jord och sen cyklade vi hemåt:) det är så bra nu när dom flyttad till samma område som H och jag bor i för då kan man ha sällskap hela vägen hem:) gillart´ !!
Har även ansökt om semester till sommaren,väntar bara på svar men det är nog inga problem att få de veckor jag vill ha.
Jag ska bara ta 3 veckor i sommar,så sparar jag 2 eftersom jag har totalt 5 veckors betald semester.
En vecka ska sparas till julen i år,och en vecka ska sparas till November för Henkes mamma fyller 60 år då och vill att vi ska spara lite semester tills hon fyller.Hon vill nämligen bjuda med oss på någon resa för att fira henne:) Skönt att åka iväg den årstiden! I sommar blir det nog ingen utomlandsresa,vilket kommer kännas kontigt för H och jag har åkt någonstans varje sommar under vår semester.Men i år blir det nog semster i Sverige,nere i Skåne bland annat!
Så nu längtar man till semestern...det är dock ett tag kvar:(

Nu ska jag fortsätta att göra lite nytta!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Karin



Älskling då! :D Vad söt du är! Längtar till imorgon!

2012-03-15 @ 20:19:32
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0