Tyskland.

Gudars skymning så skönt med fredag!! Tänk om man bara jobbade ons-fre varje vecka,vilken lyx det skulle vara:)
Ikväll blev planerna lite ändrade.
Henke och jag hade egentligen tänkt att bara vara hemma och se film och så ikväll,men nu är vi istället bjudna till min mormor och morfar på middag och semesterbokning:)
Vi ska nämligen åka till Tyskland några dagar tillsammans.Nu tänker ni såhär..hmm åka till Tyskland med mormor och morfar,kul not!? Men då kan jag även berätta att min mormor och morfar inte är som en mormor och morfar brukar vara.Dom har nämligen barnasinnet kvar och de tror att dom fortfarande är 20 år gamla,vi har riktigt kul tillsammans med dom:) Så det ska bli jätte kul att få åka iväg tillsammans i sommar.
Jag fick min semester beviljad idag och Henkes är redan klar så vi måste boka hotell och så redan idag,för det börjar nämligen redan nu bli fullbokat!
Vi ska ha 3 veckors semester i sommar,i vanliga fall brukar jag vi alltid ha 4 veckor och en vecka sparad (vi har totalt 5 veckors sem) men eftersom det är så många röda dagar under julen i år så tänker vi spara 1 vecka tills då så att man blir långledig mellan jul/nyår och sedan så fyller Henkes mamma 60 år i nov och då ska vi åka på en resa med Henkes familj så därför blir det bara 3 veckor i sommar.Men det gör inte så mkt för när man är ledig varje helg så känns det som en lyx.
Så v.29-31 är vi lediga i sommar!

Nu ska jag äta upp min lunch (korv och makaroner) sedan ska jag jobba de sista timmarna innan det är dags för hemgång:)

Trevlig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0