Den ska ni se tjejer!

Filmen som Jill och jag såg på bio igår var jätte bra,i alla fall tycker man nog det om man är tjej:) eller hur Jill.föresten så har ni inte fått se hur håret blev efter färgning av utväxt och slingor.om man säger såhär, dom askblonda slingorna blev inte riktigt som jag tänkt mig först för dom blev typ silverfärgade och såg förjävligt ut.jag grät som ett litet barn haha.men efter lite råd av kvinnan på hårvårdsbaren så lät jag håret bara vara och hon hade rätt när hon sa att den silvriga tonen skulle släppa efter några tvättar.idag 4 tvättar senare så känner jag mig faktiskt väldigt nöjd ändå med tanke på hur det först såg ut.ni ska få en liten tjuvtitt så får ni säga vad ni tycker?


Kommentarer
Postat av: Karin

ge mig tjuvtitt :D

2012-05-10 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0