Det var länge sen nu....

Ja,som rubriken lyder så var det länge sen som jag lämnade några rader här.Närmare bestämt 1 år ungefär.Vad har hänt under detta år?Jo jag har blivit mamma till världens finaste prins.När Nils föddes för 1 år sedan så tappade jag bara lusten att blogga,dagarna bestod av så mycket annat.Men ni som följer mig på instagram har hållit er uppdaterade,för där tittar jag ofta in och lämnar lite spår:) om inte minst så har ni fått följa Nils från dag 1.Ni som även följer mig där har även fått "komma in" på mer privat plan då jag varit väldigt öppen ang att vår son föddes döv.Detta besked fick vi svart på vitt när han var 8 månader.Efter den dagen har så har allt gått så snabbt,Nils har opererats och fått sina CI (cochleaimplantat),något som inte alltid är ett självklart faktum,för det är inte alltid det går att operera,men vi hade den turen.Men om jag ska komma till varför jag väljer att börja blogga igen så är det just pga att det är många vänner och andra runtomkring oss som såklart bryr sig väldigt mycket om våran prins,och många frågor ställs.Så därför känner jag att dom som vill,gärna får följa Nils resa med sitt nya "sinne" och jag kommer då här kunna gå in mer detaljerar på vad ett CI är,hur det fungerar och många andra saker som kommer vara skillnaden för oss som familj jämfört med en familj som inte har barn med CI. Jag tänker börja lite i fel ände,nu kommer jag mest skriva om hur Nils reagerar med sitt nya sinne "hörsel" men jag kommer också att blicka tillbaka och berätta om hur hela denna långa resa började då vi fick beskedet...och tack till alla er som bryr er.Det gör mig och min familj så varm i hjärtat<3 Tack!

Kommentarer
Postat av: Teres

Fina söta Nils!

2014-10-18 @ 21:08:29
URL: http://Www.mittmammaliv.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0