Världens sämsta bloggare.

Ja jag är verkligen dålig på att uppdatera här nu för tiden,men jag har liksom annat för mig:)Och så har jag fortfarande en sån där period då jag inte tycker det är lika kul att blogga men jag lovar,det kommer bli bättre så småningom:) Tänkte bara säga att jag lever och att jag haft en toppen helg.Vi har mest haft en väldigt lugn helg hemma,lagat god mat och sett på film!Jag hyrde 3 filmer i fredags som vi får låna hela veckan.2 av filmerna har vi redan sett,eller jag har sett 2 Henke ville inte se den ena så kallade "tjejfilmen" vilket jag förstod när jag valde den men då fick iaf jag äran att se den när Henke pysslade med annat.Film nr 3 kommer nog att ses idag minsann.Och idag är det ännu en söndag,vi ligger fortfarande i sängen och har ätit frukost.Om ett tag tänkte vi ta våran söndagspromenad som vi gått de senaste 2-3 veckorna.det gäller att passa på när vädret är så härligt:) och resten av dagen tar jag lite som den kommer.Nu ska jag burra ner mig lite under täcket innan det är dags att kliva upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0