Glad Påsk!

Idag är det påskafton och det betyder påskmat:) Jag har faktiskt längtat lite efter påskmat hos svärisarna:) Jag har varit ledig sedan i torsdags och jag har haft riktiga kanon dagar måste jag säga.Torsdagen spenderades bland annat med bästa storebror!Vi åt lunch tillsammans på Östgötakök och gick en sväng på stan.Kvällen fortsatte hemma hos min morbror,hans fru och kusinerna tillsammans med släkten.Det blev årets första grillning och det var gudomligt!! Men idag blir det som sagt påskmat hos svärföräldrarna och mums säger jag bara:) Kan inte fatta att vi är lediga ända till tisdag nästa vecka heller,wiiee:D Så i morgon ska jag passa på att träffa Bästa vännerna Karin och Jill <3 Man måste passa på när Karin är hemma i Norrköping och hälsar på.//Camilla


Kommentarer
Postat av: Jill

Ska bli så mysigt att träffas, känns dom det var ett tag sen nu igen... Och Karin var det oxå alldesles för länge sen jag träffade!!! Ses imorrn darling!!

2013-03-30 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0