Onsdag 5/6

Skönt att det redan är onsdag:) Det innebär att det i morgon vankas ledighet för då är det nationaldagen som jag gissar att ingen har missat:) känner mig riktigt trött idag,vaknar så mkt om nätterna nu och får gå på toa så min sömn blir liksom lite störd kan man säga! Igår kväll vid 20:30 tiden låg jag hos massören och det var helt underbart:) ska tillbaka om 4 veckor igen,det är verkligen värt vartenda öre!! Höll på att somna när jag låg där på britsen hehe. Ikväll står det troligtvis grillning på schemat om vädret håller i sig.Hemma gjorda hamburgare med massa sallad,tomat dressing är jag sugen på :P föresten så köpte jag mig en jätte fin mammaklänning igår ( svängde förbi HM innan jag åkte hem från jobbet).Fin va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0