Måndag!!

Alltså vad tur vi haft med vädret den senaste tiden:):) man blir ju alldeles lycklig av solen:) Underbart! Vi valde rätt semester veckor iaf! Dagen har spenderats med världens finaste vän Cilla och lille Mateo.Cilla är verkligen en av mina absolut bästa vänner.Hon betyder väldigt mycket för mig.Världens snällaste människa och så vet jag att jag kan lita på henne till 100% och det är jag verkligen tacksam över.Vi har mestadels suttit ute i solen idag.Först tig vi en fika på Waynes på stan och sedan tog vi en promenad ner till strömsparken där vi satt och bara njöt av hur vackert det är där:) Och så gosades det en del med lillplutten också så klart! Jag ska även träffa dom i morgon och på kvällen ska dom grilla med Henke och mig:) Det blir sista grillningen för oss i lägenheten för på fredag flyttar vi ut.Lite kommer man sakna vår fina lägenhet men samtidigt så älskar vi vårt nya hem så vi snart kommer att flytta in i.Men vi kommer att få mellanlanda hos Henkes föräldrar och bo där från fredag till och med den 16:e August så 3 veckor totalt! Det kommer gå fin fint! På tal om något helt annat föresten.Gissa om Henke och jag hade tur idag.Min svärfar såg nämligen att en vän till honom på Facebook hade skrivit att han skulle skänka bort lire möbler samt en vit spjälsäng från Ikea i nyskick med Madrass och allt till den som ville hämta.Och det ville vi ju så klart,så Henke åkte dit direkt och hämtade sängen och madrassen och det var precis en sån vi tänkt köpa på Ikea:) totalt skulle sängen och madrassen kostar oss 1200 kr men nu blev det gratis:D Så tack så mycket Facebook får man väl lov att säga. Tänkte bjuda på lite från dagen sen ska jag nanna kudden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0