White day!

Vitt vitt vitt! Ja det är vad man ser om man tittar ut genom fönstret!Snön is back even if you like it or NOT!
Sitter just nu på jobbet och har slängt i mig en pirog,magen kurrade lite:) 1 timme kvar av denna arbetsdag sen är det helg.Så skönt!
Jag ska hämta upp Julia på Actic efter jobbet ( hon har varit på yoga) sen drar vi till Maxi och handlar lite.
Julia ska även hjälpa mig att slinga håret idag,så jag blir lite fin till 30 års festen i morgon.
På tal om något helt annat så fick stakars Henke vara kvar på jobbet till 23.00 igår (yes ni hörde rätt) och det tar ju 1 timme att åka hem också så vid kl 12 i natt var han hemma stakarn.
Det var något tryckintag eller vad det nu hette som de väntade på,och bla bla..fattar inte rikgit själv vad de höll på med haha men det fick iaf en av de längsta arbetsdagar man kan ha! Från kl 08.00-23.00 är ju varje dag man är på jobbet.Så idag är han säkert helt slut min plutt.
Ikväll tänkte jag börja baka Focciacan (har aldrig bakat det tidigare) så jag hoppas det blir bra.Man jag är ju rätt grym på bakning om jag får säga det sjäv ;) så det blir nog toppen!
Skönt att slippa tänka på bakning imorrn iaf för jag kan tänka mig att Johan kommer att behöva en del hjälp i lokalen som han hyrt.(han har hyrt roddkulbbens lokal) som ligger nere vid strömmen mitt i vattnet,coolt :) och jag tror vi blir 30-40 pers ( endast vänner osv,ingen släkt) Släktkalas blir vid ett senare tillfälle.Så nu börjar Johan bli gammal gubbe,30 bast! Herregud.
Ser fram emot helgen,tror det kommer bli kul.
Hoppas ni andra får en lika bra helg som jag:)
 
//Camilla
Trackback
RSS 2.0