Underbart.

Som jag skrev i tidigare inlägg så firade jag och H 7 år tillsammans i går.Tiden går verkligen snabbt!Bästa åren i mitt liv tillsammans med honom <3
Men nu nog om det.
jag är fortfarande inne i en slags koma "trötthet" hehe så jag kanske inte har världens roligaste inlägg här men skit samma.
Antar att man behöver sol mer än någonsin just nu efter den här mörka vintern..Ge mig sol nu!!
Tänkte berätta lite för er om min helg.
Den starade ju i fredags som alla helgen så klart.
Då var H och jag hembjudna till våra kära vänner Jill och Rikard på lite mat ocg trevligt sällskap!
Det blev lagom sent och var väldigt trevligt.
Lördagen började med att vi åkte hem till mina morföräldrar för att se deras nya kök som var super fint:) lite avis faktiskt.Lite fika blev det där också så klart :D
Sen fortsatte lördags kvällen med 50 års fest.
Det var en granne till oss som fyllde år och hade fest nere i källaren ( i vårt biljardrum) Det bjöds på tacobuffe´ och massa annat gott! En toppen kväll blev det!
Men skönaste dagen på hela helgen var ändå söndagen måste jag säga.
Då låg vi hemma och tittade på filmer och bara myste med varann:)
Så har min helg sett ut i det stora hela.
Och i veckan är det jobb som gäller,ikväll ska vi även ha styrelsemöte hemma hos mig (med min bostadsrättförening), i morgon ska vi på basket efter jobbet och käka på restaurangen på stadium Arena tillsammans med Henkes föräldrar mf.
Och på fredag ska jag hem till Elin i sörping och umgås med henne och Anna efter jobbet:) En toppen vecka!
men nu gott folk ska jag stängas kassan för snart är det hemgång som gäller.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0