Snart är det helg igen.

Och det ska bli så himla skönt tycker jag:) Då ska jag soooova:) Ok,lite mer än sova ska jag så klart göra:) I morgon ska jag tex åka till Elin efter jobbet och umgås med henne och Anna:) kommer bli lika trevligt som alltid:) och i morgon kväll kommer jag nog bara vara hemma och mysa med Henke!någon annan som kommer att hitta på nåt kul i helgen?? På lördag är vi föresten medbjudna till en restaurang i Sörping av Erkki och Mia som tack för att vi vattnade deras blommor när de var i Thailand:) Mm,ser redan fram emot det.Gott! Borde även åka förbi lille farmor någon dag i helgen också,det var ett tag sen nu.Då blir hon nog glad:) sen ska vi på två hemlis grejer den här helgen med,spännande spännande:) Thihi.. Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag allihopa.Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0