Helgen!

Hej hopp måndag!
Helgen har varit tipptopp för min del.
I fredags var jag hos julle en sväng för hon hjälpte mig med håret,sen åkte jag hemåt och åt en god middag tillsammans med H.
Henke var iväg och spelade poker med grabbarna så jag hade en lugn kväll för mig själv i soffan:) Bakade ju massa bröd också så klart som blev super gott!
I lördags var vi på Johans (Henkes bror) 30 års fest som var i Roddklubbens lokal nere vid hamnen,jätte trevlig lokal måste jag säga! Blev relativt lugnt och mkt trevligt!God mat,kul med livemusik och massa nya människor.Lyckad kväll med andra ord.
Under söndagen fick vi äran att hjälpa Henkes bror att städa lokalen,gick faktiskt väldigt snabbt för vi hade förberett en del på kvällen innan:) Och sedan blev det födelsedags middag för Johan hemma hos mina svärföräldrar!Lika god mat som alltid.
Söndags kvällen avslutades i soffan framför den nya serien som gick på 1:an,sen blev det natti natti för både H och mig,kändes att man hade sovit lite färre timmar än vanligt denna helg:)
Måste ändå säga att jag är relativt pigg idag även fast det är måndag.Lite sliten är man ju alltid på måndagar,men dagen kommer nog rulla på trots allt:)
I veckan har jag inga speciella planer på schemat,bara träning! I morrn ska jag köra spinning,skönt kommer det bli!
Hoppas ni också haft en bra helg.
 
//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0