Happy me :)

Oh så säger jag som alltid,guuuud så skönt att det är fredag!
Jobbar nu några ynka timmar till sen ska jag luncha med mamma,Julia och Henke :) myspys! Sen ska vi förmodligen åka hem till mamsen och fika! Har tagit med mig hembakta bullar och kladdkakemuffins som jag bakat! Smarrigt smarrigt.
Fick ett lite tråkigt samtal nyss,jag var nämligen bokad på en kurs genom jobbet den 5/2 i Sollentuna!Och det var för få anmälda så den kommer inte att bli av:( eller jo den blir av men i april istället.Typsikt!
 
Kan inte låta bli att le när jag tittar ut idag!Världens härligaste väder.Kallt är det minsann men SOLIGT :D solen kan göra mig så glad just nu.Man längtar verkligen till våren.Både för solens skull och annat kul som man kan göra då:)
I helgen har vi inte något planerat och det känns så befriande! Förmodligen kommer man hitta på både det ena och det andra men det är skönt att ta dagen som den kommer också.
Ikväll kommer killen som ska köpa våra gamla köksluckor också,så då blir vi av med dom:) Skönt! har även fått ett mail om stolarna som vi la ut på blocket så förhoppningsvis blir vi av med dom också.
Otur nog så har inte vin-kylen hunnit att komma,det har varit lite förseningar med leveranser osv..men det går inte att göra något åt! Vi får vänta helt enkelt,men man börjar bli lite sugen på att få installera den och fylla den med alla våra vin/champagneflaskor som vi just nu förvarar i källaren!
Den här veckan har gått fort som vanligt.Jag har även varit sjukt trött,somnat tidigt varje kväll känns det som.så därför känns det som att sol är rätt nödvändigt så man får känna sig lite pigg igen:)
Nästa söndag firar Henke och jag 7 år tillsammans <3 förstår inte var all tid tog vägen.Men det har varit de bästa åren i mitt liv! Kan inte fatta att jag hittade världens finaste kille:) Det skulle därför vara kul att göra något speciellt tillsammans med honom.Får klura ut vad det skulle vara bara!
 
 
Back to work!

Kommentarer
Postat av: Karin

7 år! :D Vad underbart! Grattis till er finingar!

2013-01-22 @ 10:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0