Söndag.

Åhh vad jag känner mig extra lycklig idag:) Solen gör mig verkligen på bästa humöret!både Henke och jag vaknade straxt innan kl 9 i morse,det var så skönt att ligga kvar i sängen en stund och vara vara:) Sen gick vi upp och gjorde frukost.Nu kom vi precis hem från 1,5 timmes promenad,Gud så härligt det var och jag fick såna vår/sommarkänslor av vädret:D vi gick nere vid strömmen i stan och förbi knäppingsborg mm.Avslutade det hela ned en god macka på Brödernas café! Världens mysigaste och bästa söndag har vi haft hittills och det bästa är att klockan bara är ett snart så man har fortfarande hela dagen framför sig.Tog några fina pics från promenaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0