En bra helg:)

Helgen har varit super:) Vi invigde helgen med att umgås med Linus och Julia i fredags.Vi köpte hem vedugnsbakad pizza och såg på film hos dom!En riktigt skön kväll blev det.under gårdagen gjordes en massa ärenden som vi var tvungna att fixa med,Känns väldigt skönt nu när det är gjort måste jag säga!Hatar att ha saker liggandes som man måste ta tag i.Och på kvällen bjöd vi upp Mia,Erkki och Tessan på mat och såg på Mello:)Men idag är nog bästa dagen,för snart ska jag iväg och träffa Karin som är på besök i Norrköping denna helg!Hon bor numera i Gbg så det blir inte att man ses så ofta.Så jag ser verkligen fram emot att träffa henne och höra om hur hon har det i Göteborg och med pluggandet och allt:) Saknar min Karin<3 Sen är vi bjudna på middag hos mina svärföräldrar idag med så det kan inte bli bättre:) Slippa laga mat,Yes!! :) Ha en fin söndag allihopa:) kram


Kommentarer
Postat av: Jil

Låter som du haft en mysig helg!! Kul att du fick träffa sötaste Karin!! Massa kramar

2013-02-10 @ 22:17:36
Postat av: Karin

Så kul att se dig igen! Nästa gång måste vi dra ihop alla tjejer =) <3

2013-02-15 @ 07:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0