Söndag!

Sista dagen på helgen är här:( helgerna går alldeles alldeles för fort tycker jag!Skönt att det är sommar snart,för då tar man sig för och hittar på saker även mitt i veckan också:) Längtar till att kunna sitta på en uteservering i solen och äta nåt gott tillsammans med H och nära och kära vänner:):)Gahh vad jag ser extra fram emot den här sommaren.Fyndade faktiskt en riktigt tuff kavaj/jacka idag på H&M för endast 100 kr.Den kommer bli kanon till sommaren att ha över en fin klänning eller bara till ett enkelt linne och chinos.Man känner sig alltid sååå mkt snyggare på sommaren för det är så mkt roligare att klä sig.Kommer bli skönt att slippa alla tjocka varma kläder.Helgen har varit väldigt stillsamm.Vi har varit på en visning bland annat och så har vi hunnit med en tripp till min mormor och morfar där det bjöds på fika igår.I fredags hade jag en lunchdate med Cilla,Zäta och Tuva på Brasseriet och det var jätte trevligt.Fredag kvällen spenderades även tillsammans med Cilla hemma hos henne:) Och nu är det endast 2 veckor kvar till beräknad förlossning för hennes del så nu kan han komma närsomhelst och jag längtar ihjäl mig:)Vill bara gosa och snuffsa på den lille:) Fick gosa lite med Tuva i fredags med och Gud vad mysigt det var:) Hon är så söt:) Nu ska jag hjälpa H med maten.Indisk kyckling med ris ska det bli till mat idag,mumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0