11/4-2013

Hej söta ni!Tänkte börja med att beklaga mig då jag haft 2 bajsdagar med huvudvärk:( verkligen jobbig huvudvärk så igår fick jag gå hem från jobbet efter lunchen.Idag pallrade jag mig ändå dit fastän jag inte mådde super,men det stod personalmötet på schemat så det var bara att ta sig i kragen.Dagen har faktiskt gått bra ändå och huvudet börjar bli lite bättre igen.Tror det kan vara nacken och ryggen som spökar.Jag brukade gå på regelbunden massage innan jul men nu har det inte blivit av pga olika anledningar men jag tror det börjar bli dags att boka en tid snart.99%av alla ggr jag har spänningshuvudvärk/migrän så är det för att jag är spänd.Men nu ska jag inte beklaga mig mer här hehe:) Måste jobba vidare de sista 1,5 timmen innan jag äntligen får åka hem:) kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0