fredag!

Ohh lala fredag:) Lika gött som alltid när helgen närmar sig! Det är sjukt hur snabbt veckorna går..

Sitter på jobbet just nu och har tänt lite ljus så man slipper frysa i detta ruskväder:( Så typiskt att det ska regna en dag som denna.Men i morgon och söndag såg det ut att bli lite bättre iaf:)

Någon som ska hitta på nåt skoj i helgen? Själv har jag inte så jätte mkt planerat,kanske åker förbi en sväng och hälsar på Carro,Stoffe och Edwin på lördag förmiddag när Henke är iväg med jobbet.Om dom inte får andra planer så att säga!

Annars tar jag denna helg som den kommer,skönt faktiskt! Nästa helg däremot ska vi ut till min morbror,hans fru och mina kusiner med lite släktingar.Vi ska bada utomhus Jacuzzi,äta middag och umgås..tror vi ska sova kvar där också allihopa,det ska bli riktigt kul!

Nu börjar jag även räkna ner till Italien resan..åhh så härligt det ska bli att få åka iväg :D den 27/10 åker vi och blir borta en hel vecka! Så jäkla gött. Jag och hela fam Bjurbäck!

Nae,bäst att göra lite nytta nu..kanske hörs lite senare igen kära läsare:)

Hat´ gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0