Trött på att vara trött.

Ja,som rubriken säger så börjar jag känna mig jäkligt trött över att känna mig trött hela tiden.
har känt mig trött och utmattad i flera dagar nu och det blir inte bättre! Jag tycker det är jätte jobbigt att känna sig såhär för man är inte alls sitt "vanliga jag" man är inte på speciellt bra humör,har ingen lust med saker,att jobba känns bara jobbigt och inget känns speciellt kul:( Att trötthet kan påverka än så mkt,jobbigt värre men det blir säkert bättre inom några dagar.
Det var extra avslappnande och skönt igår kväll när jag var hos massören:) Gud så underbart det är att bara få ligga där och bli omhändertagen,få bort allt det onda och stela i rygg/axlar och känna sig som en ny människa.
Jag ska tillbaka dit igen den 14/11 så om nästan exakt 4 veckor! Längtar redan:)
Gissa vad jag längtar till just nu?? Jag längtar ihjäl mig till nästa lördag 27/10 för på kvällen då sitter vi på planet på väg mot Toscana (Italien) När man känner sig såhär trött och hängig så längtar man desto med :D Gahh vad härligt det kommer att bli.
Vi kommer att bo några nätter i Florens,Pisa och Sienna,dessa 3 ligger i Toscana.
Har ni sett filmen "Under Toscanas sol" Den är jätte bra,och jag minns att när jag såg den så blev jag helt betagen av just Toscana,det är så himla vackert där..jag kommer att ta MASSA bilder såklart så ni som följer mig på bloggen kommer att få se hur härligt vi haft det.
Nu får vi bara hoppas på att vädret kommer att bli bra också:)
Som det ser ut just nu så ligger temperaturen runt 20+ så det är ju iaf helt ok.
Det är ju ingen solsemester vi ska på,utan vi ska åka runt en massa,se på vackra platser,upptäcka vingårdar där vi ska gå på vinprovningar mm.Äta en jäkla massa god mat och bara NJUTA!
Henke och jag åker dit tillsammans med hans familj (mamma,pappa och hans bror)Det kommer bli toppen:) Har aldrig längtat efter en resa så mkt i hela mitt liv.
Men nu till något helt annat:)
Fram tills resan så ser livet ut som vanligt,jobb,fridtid,vänner mm.
Den här veckan har jag inget speciellt planerat efter jobbet,får väl se om det dyker upp nåt skoj,kanske blir en fika men någon vän?
På fredag ska jag och H göra klart det sista i vardagsrummet.Egentligen är det ju i princip helt klart med möblering mm.
Det som saknas är taklampan som ska upp,lister som ska sätta dit längst golven för att täcka alla fula sladdar till högtalarna mm.Ja lite småfix med andra ord:) Sen står det städning på schemat på fredag:( Det behövs verkligen en storstädning där hemma,efter vardagsrums renoveringen har vi ju självklart städat av det värsta,men en storstädning är ett måste.Damning,damsugning,tokning av golv/lister mm.Inte världens roligaste men det är alltid super skönt när det är gjort:)
På lördag ska vi även ha "Fixardag" med vår bostadsrättförening.Vi har det2 ggr per år.En gång på våren/sommaren.
Så nu blir det sista för i år.
En fixardag består av tex kratta löv i trädgården,rensa bort massa skräp,städa trapphuset,städa källaren/bastun/biljardrummet mm mm.Ja det finns alltid en hel del saker man brukar behöva göra:) Sen så brukar vi alltid fika och äta tillsammans på eftermiddagen/kvällen:) personligen så gillar jag fixardagarna,det är ett ypperligt tillfälle att umgås med sina kära grannar:)Då är det extra tur att vi har så bra grannar i huset.
På veckans sista dag,alltså söndag,då bär det av mot Eskilstuna.
Vi ska åka dit tillsammans med Henkes föräldrar för att hälsa på hans söta mormor:) Mormor Gertrud har sin egna speciella plats i mitt hjärta:) Älskar den tanten:) Hon är så himla snäll och underbar.Kanske henne Henke ärvt sina gener ifrån :D hehe. Det ska bli super trevligt iaf.
Så helgen är rätt så fullspäckad för min del,därför känns det faktiskt skönt att jag inte har så mkt planerat såhär mitt i veckan.Jag vill bara hem och sova ändå ;) Lite tråkig får man allt vara ibland eller hur?
 
Ha en toppendag allihopa! Lovar att skriva snart igen:) Men som sagt följ mig gärna på instagram (Camillahenke)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0