Torsdag.

God morgon söta ni:)
I morse när jag klev upp så var jag dödstrött:( hade verkligen ingen lust att gå till jobbet.
Men nu sitter jag här på jobbet och jag känner mig faktiskt piggare:) Tiden har dessutom gått sjukt fort än så länge.
Idag jobbar jag utan mina kollegor fram till kl 15:30, för då kommer de tillbaka från sin pedagoddag med chefen:) Så från kl 08:15-15:30 är jag all by myself på jobbet.
Hade verkligen inte sett fram emot den här dan pga ingen annan skulle vara här,MEN faktiskt så känns det riktigt skönt:) haha..lugnt och skönt! Ahh:) och konstigt nog går tiden snabbt också.
Sitter en elev och pluggar nu dessutom så helt själv är jag ju ändå inte:)
I morgon är det äntligen fredag dessutom,så man ska absolut inte klaga väl?
Slutar 12:30 imorrn så jag måste ta komp sista halvtimmen pga att jag ska till tandläkaren:( usch,undrar vad det kommer kosta? hatar att gå till tandläkaren för det är så jäkla dyrt.fast samtidigt är det ju värt att gå 1 gång/år så att man har hela och friska tänder:) Så var rädd om gaddarna hörrni :)
Just det,glömde berätta att igår kväll efter jobbet så köpte jag 4 pinnstolar av en kvinna som satt ut sin annons på blocket:) Äntligen hittade jag 4 likadana,som jag letat.Det bästa av allt var att de endast kostade 200 kr,japp ni hörde rätt..200 kr för ALLA 4,sjukt bra!
Det stod i annonsen att några av dom behövde limmas lite etc etc,men jag tänkte att för det priset så var det värt varenda krona:)
När jag kom till kvinnan för att hämta stolarna så såg jag att en utav stolarna hade en stor spricka i sitsen,så det var inte i lika gott skick som jag trott,men jag tror att det kommer att bli bra iaf.Vi ska renovera dom lite,limma på vissa ställen,slipa och sedan ska de målas vita.Jag menar för 200 kr kan man inte begära så mkt.Huvudsaken är att de blir bra och stabila när vi gjort iordning dom.
Nu ska jag göra lite nytta:)
Vi hörs min vän <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0