God kväll:)

Åhhh vad glad jag är,för idag börjar Greys igen för säsongen:)tjohoo som jag längtat.Idag har jag varit och jobbat,mår iaf bättre nu.fortfarande förkyld men jag är inte döende direkt:) i morgon är det redan torsdag,så himla skönt! Och på fredag slutar jag ju kl 13:00 som jag kommer göra varje fredag hädanefter:) då har jag planerat art bjuda ut mamma på lunch:) mamma dotter tid tillsammans:)mysigt ska det bli minsann.men mest ser jag fram emot fredag kväll,då är vi nämligen bjudna hem till Johanna och Ante som är våra gamla grannar.Dom köpte hus förra året i Smedby så vi ska dit för första gången sen renoveringen blev klar.ska bli spännande att se:) resten av helgen kommer förhoppningsvis bestå av att börja med projekt vardagsrum.nu ska jag se klart Nybyggarna innan Greys börjar :) trevlig kväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0