Tips någon!?

Ja som ni alla vet så närmar sig julen med STORA steg :)
Och då ska det inhandlas julklappar.
Jag vill jätte gärna ha lite julklappstips från er som har nåt bra :)
Vad ska man köpa till svärföräldrarna? Sambons bror och sambon?? Det är ju alltd lättare att köpa till sin egen familj..så som sagt,kom gärna med lite tips:)
Idag hämtade jag ut mina tandblekningsgrejer hos tandläkaren,så ikväll börjar proceduren.
För er som undrar vad det kostar att göra detta så ligger det på 2 900 kr (jag trodde faktiskt att det skulle vara dyrare). Man vet ju aldrig hur resultatet blir,men jag hoppas verkligen att man kommer se skillnad annars jäkla :)
Jag ska tillbaka till tandläkaren efter 10 dagars användning så ska vi se hur resultatet blivit.Spännande.
Jag som är en sucker för både kaffe och rödvin får nog tänka mg lite för sen,annars blir nog tänderna lätt missfärgade igen tyvär.
Man kan göra om proceduren om något år om man vill,men då har man redan skenor efter sina egna tänder så då antar jag att det blir lie billigare.
 
Visst är de väl underbart att det är fredag  morgon? :D Då ska jag äntligen se Breaking dawn part 2 med Carrooooo :)
Men ikväll blir de med super trevligt för jag ska träffa Anna,Julia oh Sara efter jobbet på Munken.
Vi ska käka lite,dricka ett glas vin (passar på innan blekningen hehe)
Egentligen skulle jag baa träffa Anna men det är alltid kul när fler hänger på :) Man måste ta vara på sina vänner tycker jag..Jag förstår inte personer som bara är hemma med sambon varje dag och i princip aldrig träffar sina vänner längre,det är så tråkigt med vänner som man bestämmer saker med,men som sedan alltid bangar ur..det blir man ledsen över.
Men istället för att störa sig på sånt så tycker ja att man ska strunta i att lägga energi på dom och istället lägga sin energi på de vänner som faktiskt har ett behov av att ses,för alla har ju faktiskt inte det och det får man ju acceptera:)
Det ska tydligen vaa nåt band som spelar på Munke ikväll så jag hoppas det finns några platser lediga till oss:)
Nu är det dags för kafferast med kollegorna piff,puff och yrbollen ;)
 
Hej svejs!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ska jag ta det som en pik för att jag inte hann med sist eller? :P

2012-11-15 @ 19:03:10
URL: http://lillahjartaat.blogg.se
Postat av: Stolta mamman

Aå bra fiiiilm! Har samma problem varje år men sen barnen kom brukar jag alltid köpa fina ramar med foton på barnen att ge bort. Annars är det roligt att ge bort en korg med ingridienser receptbok osv. Brukar bli uppskattat! :-)

2012-11-16 @ 13:13:42
URL: http://stoltamamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0