Med dunder och brak!

Hallååååååååååå där:) Hoppas allt är bra med mina läsare,för ja jag har faktiskt några stycken med ni är väldigt dåliga på en lämna en liten rad (som alltid uppskattas om den finns där).
Jag säger väl som vanligt då! Fredag imorrn igen,REDAN :D veckorna får verkligen i raket fart.
Så från och med måndag så jobbar man alltså 4 veckor till innan det är dags för 16 dagars ledighet,gött alltså:)
Vill passa på att tacka Evin ännu en gång för gårdagen,det var jätte jätte kul att ses och prata igenom gamla minnen,för vi har varit med om en hel del tillsammans:) och nu är vi plötsligt 2 vuxna människor som bor på 2 helt olika platser.Då känns det extra kul att vi ändå har lite kontakt med varann:) Och som vi sa igår,nu behöver det ju inte gå 2-3 år innan vi ses igen hehe.
Ikväll ska jag gå och träna,wihooo:) Första gången på över ett år,så ja ni kan ju tänka er hur min kropp kommer att kännas i morgon.Pain pain pain,men jag ska ändå träna en stund i morgon med tillsammans med lilla pappsen.
Ikväll blir det Core och i morgon ska vi gyma! Så snart heter jag inte Camilla längre utan då är det HULKEN som kommer ;) dock inte i den gröna nyansen.
Jobbar som vanligt mellan 9-13 i morgon.Ända sen jag ändrade mina arbetstider så är fredagarna faktiskt riktigt sköna att jobba,tiden bara springer iväg och det känns som att man får en extra dag på helgen när man jobbar så få timmar,så jag ska absolut inte klaga!!!
Ni som läser bloggen vet ju redan att det blir dop och födelsedags kalas för min del i helgen:) Men nu har jag även bestämt en date med Jill hemma hos mig på lördag kväll medans grabbarna ska ha pokerkväll.
Så det blir nog en bit mat framför "Så mycket bättre" som enligt mig är riktigt bra shit!
Nästa helg får det nog bli att börja inhandla julklappar,för snart är julafton här minsann.
Frågan är bara vad man ska köpa!? Tack Sara för tipsen som du skrev:) Presentkorg lät inte helt fel faktiskt.
Ha en fin kväll med er godingar:)
 
/HULKEN
 
 
Trackback
RSS 2.0