Kyla.

Nu börjar det bli riktigt kallt ute,men det är mysigt tycker jag:) Snart får jag ta fram min älskade dunjacka!
Morgonen började inte så kanon.
2 av mina kollegor är inte här idag,Carro är alltid ledig på fredagar och Alex är i linköping för jobb.
Så det skulle bara vara Anders (chefen) och jag idag.
En av våra elever har uppkörning idag och hon skulle köra med Anders innan! Men Anders mådde inte alls bra,han gjorde ett mindre ingrepp hos en läkare idag så han var både febrig och hade ont så han blev inte långvarig.
Så stakars eleven får åka med mig till Trafikverket där jag får vänta och hålla tummarna för att provet ska gå bra för henne ändå.
Så himla härligt med fredag hörrni,jobbar fram till kl 13:00 sen ska jag förbi stan och köpa 4 minilyktor som ska hängas upp i köket nu till jul (ni ska få se bild så klart) sen ska jag hem till mannen,han jobbar hemifrån idag:)
Det behöver städas där hemma för imorrn får vi ju finbesök av mina kollegor.Tänkte även hinna med ett pass på gymet,jag siktar ju på Hulken nu vet ni;)
Ikväll tänker jag laga nån smarrig middag och bara njuta tillsammans med världens bästa sambo:)
Vi firar ju faktiskt snart 7 år tillsammans! Den 27/1 för 7 år sen blev vi ett par och jag måste säga att vi bara får det bättre och bättre:) är så tacksam över att jag träffade just dig <3
Vi har hunnit med så mkt tillsammans,resor,köpt lägenhet,bil,mm mm. Jag har faktiskt gjort det jag vill göra så nu är det väl mer familjelivet som man längtar efter i framtiden:) Henke kommer att bli världens bästa pappa den dagen vi får barn för han är så lugn,genomsnäll och bäst!!
Och jag kommer bli världens bästa mami så klart:)
Någon annan som ska göra nåt kul till helgen? Har ni börjat med julklapparna än? Jag måste fasiken ta och börja med det! har inte köpt en ända klapp än,ovanligt nog! brukar annars vara rätt tidig med sånt.
Det är så svårt att komma på vad man ska köpa.
Jag vet ju knappt vad jag själv önskar mig hehe.
Nu back to work!
 
/Ciao
 
 
Trackback
RSS 2.0