Hej min vän:)

Hoppas allt är bra med dig!?
Med mig är det bara fint,lite trött bara (ovanligt) ;) Hösten gör mig verkligen trött och slö,antar att det är fler än jag som känner så.
Vet att jag precis kom hem från en underbar resa,men jag skulle verkligen inte ha något att åka bort till att varmare land igen runt jul/nyår för då kommer jag vara ledig i 2 veckor:) Det skulle sitta sååå fint!!
Men det finns mer än det som jag verkligen längtar efter just nu!
Det är kolsvart när man vaknar på morgonen,och när jag ska cykla hem från jobbet är det också kolsvart,dagarna bara försvinner.. Ändå så tycker jag att veckorna går snabbt!
I morgon är det redan fredag,och nyss var det måndag.Tick tack tick tack...tiden rullar på,till en oändlighet ibland.
Man har inte så mkt ork eller lust om dagarna att göra saker efter jobbet,man vill bara hem och gosa ner sig i soffan och kramas med världens bästa H <3
Men ikväll ska jag träffa tjejorna för lite kvällsmat och tjejsnack:) Det ser jag fram emot.
Man behöver saker att se fram emot för att orka med vardagen,jag behöver iaf det.
Nu ser jag tex fram emot ledigheten vid jul/nyår..då ska jag se till att H och jag hittar på nåt skoj:) Och så hoppas jag på lite snö då så man kan vara ute och promenera med Chopper om dagarna:) Det är så mysigt,och så ser jag fram emot framtiden...
Vad ser ni fram emot??
Det kommer bli jätte skönt nu när jag ska börja träna,då kommer jag förhoppningsvis känna mig lite piggare.Tror man behöver lite endorfiner också:) Pefekt att nya gymet ligger precis över gatan också,Då kan H och jag träna tillsammans och puscha varann också.Perfekt!
 
Ne nu ni,nu börjar jag bli lite kaffesugen.
Trevlig kväll// Camilla
Trackback
RSS 2.0