Att komma i stämning....

Ok jag ska erkänna att jag mer och mer börjar bli sugen på att julpynta:) Är som sagt inte jätte mkt för tomtar och annat krimskrams men julbelysning är ju alltid mysigt:)
Så ikväll ska jag nog sätta upp ljusslingan på balkongen (eller Henke rättare sagt) Och imorrn kväll kanske julstjärnorna åker fram i fönstren:) Så fort man fick en skymt av lite snö så infann sig julkänslan alltmer! Nu nästan längtar jag lite tills man bakar massa julgodis (gjorde saffranskaka igår) och att få sätta på härlig julmusik:) lovely.
Det bästa med den här julen är ju såklart att man kommer få vara så mkt ledig!Jag kommer att vara ledig 16 dagar i sträck,galet skönt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0