Det bankar..bom bom.

Vilken dundrans huvudvärk jag fått under dagen:( måste vara det konstiga vädret!
Men lika glad för det är jag:) för ikväll blir det Bio med Jill och det ser jag fram emot:) Bion börjar kl 18:30 och jag slutar jobba kl 18:00 så vi ska försöka slänga i oss lite käk däremellan på de 30 minuterna.
Jill skulle vara snäll och köpa med sallda från Brödernas som vi kunde mumsa i oss innan bion:)
En riktig kärleks film blire:) The lucky one heter filmen som jag skrev tidigare och den har tagit efter filmen Dagboken,så ni som sett dagboken förstår ju att denna måste vara super bra:)

Imorrn kommer mitt <3 hem från Lund:) Men innan han kommer ska Carro och Alex komma hem till mig (mina kollegor) Vi ska nämligen färga Alex hår:) hihi spännande att se hur det kommer att bli.kanske blir en uppdatering om det imorrn.
Nu ska jag jobba klart det sista innan det är dags att möta upp Jill.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0