Tonight is the night..

Ikväll kommer H hem från Lund :D Jag längtar efter honom <3

Lika soligt och fint väder idag med,härligt!
Igår kväll hade jag jätte trevligt när jag träffade Cilla.
Vi åt först mat på poesidon och sen så gick vi till Brödernas cafe´ och drack kaffe:) Men båda blev så jäkla mätta så man knappt kunde röra sig.Jag var hemma redan kl 20:00 så 2 timmar blev det iaf:)
Jag längtar ihjäl mig tills det är så varmt ute att man kan sitta på uteserveringar och bara njuta.Det finns nog inget bättre,Ir?
Funderar på när man ska ha semester i sommar med,Hmm.Det måste nog vara bestämmt rätt så snart tror jag,i alla fall till nästa måndag!?
Jag ska nog försöka vara ledig i juli/august någonstans där.Måste kolla med manen där hemma med så vi får semester samtidigt.
Guuu vad skönt,semester..lovely.
Nu vet jag vad vi ska göra i helgen.Vi blev nämligen bjudna till Henkes bror på inflyttningsfest med mat osv på lördag.Självklart ska vi komma! Det blir nog jätte trevligt.
Fredag kväll har vi tvättid,mm I know! Inte så kul att tvätta en fredag kanske men vi ska ändå inte göra nåt speciellt och så kan det ju vara kul att slippa tvätta själv varje vecka eftersom H är i Lund mån-tors. Å andra sidan brukar det bli en fredags öl nere i källaren om Erkki kickar förbi:)
Usch,så jäkla trött jag blev nu på eftermiddagen,känner mig helt orklös.Måste nog börja käka c-vitaminer eller nåt.
Till och med fantasin är borta,så hej då på er sötisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0