Några dar sen sist..

Det var några dar sen sista jag bloggade nu! Har inte haft tid eller lust faktiskt.
Men nu tänkte jag slänga in ett inlägg medan jag har lunchrast på jobbet.
Det här veckan har gått så jädrarns fort,håller ni inte med.
Och nästa vecka är det påsk:) Då jobbar jag bara till 16:00 på torsdag istället för till kl 18:00 och så är jag ledig på fredagen samt måndagen efter helgen:) Underbart!!
Någon som ska göra nåt kul till påsken?
Själv ska jag ut till visthusgatan 14 (svärföräldrarna) för lite Påskmat på påskafton.Göttit!
Och på södnagen nästa vecka blir det lite grillgallej hos mina kusiner med tjocka släkten:) Hoppas att vädret blir skapligt då iaf,de 2 senaste dagarna har ju vädret varit lite sisådär tycker jag:( kallt och mulet och det gillar jag icke.
Stor SOL är välkommet:)
Nog om Påsken och istället lite uppdatering kring vad som händer denna helg.
Ikväll blir det bara va hemma,se film och äta nåt gott.
Imorrn ska jag och Linus ta med min pappa till stan och köpa nya löparskor/walkningskor till pappsen som han ska få välja ut själv och få av oss i födelsedagspresent:) pappa fyllde nämligen år igår.
På lördag kvällen är vi bjudna på den EFTERLÄNGTADE inflyttningsfesten hos Jill och Rikard:) Det ska bli skoj.
Och sist men inte minst så ska vi på kalas på söndag,vi ska fira Pappsen då.
Ungefär så kommer min helg att se ut.
Just det,fick sms förut att jag kan hämta ut mitt pass nu som jag gjorde i måndags.Hmm undrar hur det blev egentligen..Tyckte jag såg så sur ut på kortet,man måste ju se allvarlig ut..aja tur att man inte behöver visa upp det alltför ofta;)

Trevlig helg.

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0